leva-just-nu

Alla inlägg den 29 januari 2014

Av ME Mamman - 29 januari 2014 22:06

Ikväll firar jag 8 dagar med LDN.  Om jag nu beslutar mig för att ta en ikväll. 

Jag är lättare till sinnet nu. Mycket tack vare hunden. Vi har nått ganska stora framgångar, han kan vara lös i trädgården, och vi kan busa och leka. 


 


Jag har dock inte sovit på två nätter.  Inte ett ögonblick. Inte en slummer.

Så även om smärtan och värken i kroppen är så mycket bättre, så var....eller är det illa idag.  Typ överallt.  Men någon TREO COMP har jag inte kunnat ta pga LDN.  Som jag har väntat till att klockan skulle bli 22.  Nu är det 24 timmar sedan jag tog sista tabletten.  Nu kan jag ta TREO COMP och den kommer ha effekt. 

Så kommer jag på att den innehåller koffein.  Jo tjena mittbena.

Så nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra. Skippa ett dygn med LDN för att kunna ta starkare smärtlindring om inte nu så imorgon.   Frågan är om jag verkligen behöver compen?  Gör det så ont att jag verkligen behöver kodeinet?  Jag är inte helt säker.  Men jag avvaktar med LDN. 

Och tittar på Supernatural istället.

 

Presentation


Jag är en kvinna med ME/cfs, fibromyalgi, adhd och fetma som försöker hitta verktyg att njuta av livet, trots att livet inte alltid är snällt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards