leva-just-nu

Alla inlägg den 12 december 2013

Av ME Mamman - 12 december 2013 18:06

Kära Tomten, när du kommer i år så har jag egentligen ingen annan önskan än att du gör mig frisk, stark och pigg igen. Det är min högsta önskan.

Men eftersom du inte är Gud så kan du kanske inte göra mig frisk. Gud har jag inget bra förhållande med, så honom är det ingen idé att fråga.  Jag har bett till honom tidigare och bad om ett mirakel, bad att han skulle göra mig frisk.  Vad hände?  Jag blev sjukare.


Men om du inte kan göra mig frisk så önskar jag mig en sådan här:

 

En Retrive cirkulationstränare verkar kunna göra undervärk för mina kalla ben och fötter. Goda omdömen har den fått också.  Men den är lite dyr, så om tomten ville vara så vänlig att ge en sådan till mig, då kanske en del av min smärta kan bli bättre.


Men är det så att tomten har lite dålig ekonomi, eller hellre vill ge de dyra sakerna tilll barnen så önskar jag mig även helt överkomliga saker.


Som migränyoga-dvd:er.    

Dessa kan tomten köpa < ; här på Mediyogashop


Jag önskar mig även den här boken som handlar om acceptans i kris, och det skulle man kunna säga att jag befinner mig i.

 


Men allra helst vill jag bara bli frisk, så jag kanske skulle kunna springa tjejmilen nästa år.  Och söka jobb igen. Det hade varit skönt med en riktig lön.


Japp, tomten det var allt från mig.

Presentation


Jag är en kvinna med ME/cfs, fibromyalgi, adhd och fetma som försöker hitta verktyg att njuta av livet, trots att livet inte alltid är snällt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards